1. Tovar riadne zabaľte do kartónovej krabice, ktorá musí byť poriadne vystužená z každej strany, aby sa zabránilo posunu tovaru v krabici. Za obsah zásielky, rovnako ako za poškodenie tovaru, ak k nemu dôjde v priebehu prepravy do nášho servisného strediska, spoločnosť 2din.cz (2din.cz s. r. o., Toužimská 889/ D6, 19900, Praha) neručí, a to z dôvodu nemožnosti skontrolovania obsahu zásielky pred odoslaním, resp. nedostatočného zabalenia reklamovaného tovaru, a preto všetku zodpovednosť nesie odosielateľ tovaru. Na vzniknutú škodu počas dopravy sa záruka nevzťahuje, poistné udalosti tovaru s prepravcami naša spoločnosť nerieši. Ak ide o veľmi viditeľné poškodenie balíka pri jeho preberaní, tovar nepreberáme.
2. Vyplňte do okienka vyššie váš e-mail a dajte „Ďalšie“. Ďalej vyplňte všetky údaje do jednotlivých políčok v online formulári. Ak sa reklamácia nezadá online a nebudeme v systéme evidovať záznam o zadaní ani po prebratí tovaru, nebude začatý riadny zákonný proces reklamácie. Ak ani po 10 dňoch po prevzatí tovaru nebude zákazníkom zadaný prípad online, tovar odosielame späť na adresu uvedenú na balíku.
3. Tovar zašlite na adresu 2din.cz, Toužimská 889 - hala D6, Praha, ZIP: 199 00, Česká republika. Pokiaľ bude tovar zaslaný na inú adresu (napr. sídlo spoločnosti, ktoré je uvedené na faktúre), zásielka nebude doručená a vráti sa späť odosielateľovi!
Podmienky vrátenia tovaru